ProfiAuto Show 2019 – napędzane branżową pasją. Podsumowanie
Szesnastej edycji ProfiAuto Show przyświecało hasło „Napędzane pasją”. W ciągu dwóch dni targi odwiedziło 46 000 gości. Niemal jedną czwartą z nich stanowili specjaliści, dla których główną wartością wydarzenia były merytoryczne rozmowy, szkolenia oraz możliwość spotkania z ponad 150 wystawcami – przedstawicielami największych marek motoryzacyjnych dostępnych w ofercie Moto-Profil.
Idea targów motoryzacyjnych ma się bardzo dobrze
ProfiAuto Show 2019 pokazało, że umiejętnie zorganizowane, wspierane przez świadomych i zaangażowanych partnerów targi to wciąż potężne narzędzie dla branży automotive, wbrew pojawiającym się głosom o zmierzchu tej idei. Perspektywa rozmowy z przedstawicielami producentów, obejrzenia rozwiązań z ich oferty, przetestowania urządzeń, omówienia kwestii technicznych, a przede wszystkim – bezpośredniego kontaktu – stanowi dla gości targów motoryzacyjnych unikalną wartość. Nawiązane dzięki temu relacje stają się paliwem dla poczynań biznesowych na cały rok.
Spotkanie specjalistów
Najważniejszą grupą odwiedzających ProfiAuto Show byli branżowcy, głównie właściciele i przedstawiciele serwisów samochodowych oraz mechanicy. To osoby, które chcą się doskonalić, poszerzać swoje umiejętności i ofertę biznesową. Wśród nich większość stanowili reprezentanci sieci ProfiAuto Serwis, zaangażowani w rozwój swoich firm pod szyldem ProfiAuto i przy wsparciu partnerów marki. Ten fakt cieszy szczególnie w obliczu dynamicznie zmieniającego się rynku. Wymaga on od przedstawicieli branży motoryzacyjnej ciągłego rozbudowywania kompetencji i aktualizowania wiedzy, dzięki której mogą wyróżnić się na tle konkurencji.
Wysoki poziom stoisk
Dzięki zaangażowaniu wystawców Strefa Wystawiennicza w Międzynarodowym Centrum Kongresowym oraz Strefa Warsztatowa w Spodku dostarczyły odwiedzającym ProfiAuto Show wrażeń na najwyższym poziomie. Na 150 stoiskach pojawiły się najświeższe nowinki technologiczne, produkty, a przede wszystkim – przedstawiciele marek, z którymi goście targów mogli bezpośrednio porozmawiać. Wśród nich byli również reprezentanci działów technicznych, na bieżąco odpowiadający na szczegółowe pytania i udzielający praktycznych informacji m.in. z zakresu poprawnego montażu prezentowanych rozwiązań. Zarówno odwiedzający, jak i organizatorzy ProfiAuto Show 2019 byli pod wrażeniem poziomu przygotowania tegorocznych stoisk, uwzględniających najnowsze rozwiązania z zakresu komunikacji marketingowej.
Najciekawsze branżowe trendy
Przygotowane przez wystawców pokazy, prezentacje i szkolenia techniczne oraz atrakcje na stoiskach w umiejętny sposób korespondowały z ofertą produktową. Nie zabrakło również odniesień do branżowych trendów: elektromobilności, pojazdów autonomicznych i szeroko pojętej motoryzacji przyszłości. Mając na uwadze, że targi odwiedzają nie tylko specjaliści, ale także pasjonaci motoryzacji, wystawcy i organizatorzy przygotowali też mnóstwo atrakcji dla szerszej publiczności.
Wartościowe szkolenia
Odbywające się w przestrzeni MCK oraz w Strefie Warsztatowej i na stoiskach wystawców szkolenia, objęły swoją tematyką wszystkie najważniejsze aspekty funkcjonowania nowoczesnego serwisu samochodowego – począwszy od jego wyposażenia, poprzez zarządzanie i sprzedaż po obsługę klienta. Mechanicy zdobywali cenną wiedzę na temat obsługi nowoczesnych układów, narzędzi oraz przystosowania serwisów do najnowszych norm i wymogów prawnych. W samych salach szkoleniowych podczas pierwszego dnia targów odbyło się 36 prelekcji, w których udział wzięło kilkuset przedstawicieli branży.
Debiutująca Strefa Warsztatowa
Debiutująca podczas edycji 2019 w takim kształcie Strefa Warsztatowa – zorganizowana w kultowym katowickim Spodku, przyciągnęła szerokie grono specjalistów. Mechanicy i właściciele serwisów docenili komfortowe dla nich nagromadzenie wątków warsztatowych w jednym miejscu. Z punktu widzenia wystawców – cenne było to, że do Strefy Warsztatowej trafiali jako goście specjaliści – mocno zaangażowane w temat osoby, nastawione na poszerzenie swoich kompetencji. Trwająca w tym miejscu rywalizacja o „Puchar Mechaników” umiejętnie połączyła elementy branżowe i rozrywkowe, proponując rywalizację na najwyższym poziomie, o cenne i praktyczne nagrody.
Do zobaczenia za rok
Formuła ProfiAuto Show, od lat łącząca warstwę merytoryczną z rozrywkową, stanowi o wyjątkowej charakterystyce wydarzenia, które jest jednym z największych świąt motoryzacji w Polsce. Jest także uhonorowaniem całorocznej pracy przedstawicieli ProfiAuto, ich partnerów i szerokiej sieci specjalistów, którzy do swoich zadań podchodzą z zaangażowaniem, bo motoryzacja to dla nich nie tylko praca. Kolejna edycja ProfiAuto Show już za rok!
« powrót do listy