„Odpicuj” proces przyjmowania klienta w warsztacie!
Do Twojego warsztatu trafiają klienci, którzy wcześniej serwisowali samochody w ASO? Ty i Twoja ekipa jesteście w stanie naprawić ich pojazdy lepiej i rzetelniej? Upewnij się, że pamiętacie o elementach, do których przywykli podczas korzystania z autoryzowanego serwisu.
Sprawdź, czy zwracasz uwagę na te czynności:
- Uprzejme przywitanie klienta.
- Precyzyjne ustalenie zakresu prac i terminu wykonania.
- Wskazanie klientowi widocznych usterek – aby przygotować go i pomóc zrozumieć koszty.
- Uzupełnienie formularza lub zlecenia przyjęcia samochodu do warsztatu.
- Dokładne zebranie informacji o kliencie oraz naprawie.
- Jeśli klient nie posiada książki napraw samochodu – założenie jej, aby możliwa była dokumentacja historii napraw samochodu.
- Wydrukowanie zlecenia warsztatowego z wyszczególnionymi czynnościami oraz kosztorysem.
- Zaproponowanie na czas naprawy samochodu zastępczego (odpłatnie lub nieodpłatnie) lub zamówienie klientowi taksówki.
- Przejęcie samochodu (wraz z dowodem rejestracyjnym) od klienta oraz odpowiednie zabezpieczenie go.
« powrót do listy