„Odpicuj” proces przyjmowania klienta w warsztacie!

Do Twojego warsztatu trafiają klienci, którzy wcześniej serwisowali samochody w ASO? Ty i Twoja ekipa jesteście w stanie naprawić ich pojazdy lepiej i rzetelniej? Upewnij się, że pamiętacie o elementach, do których przywykli podczas korzystania z autoryzowanego serwisu.

Sprawdź, czy zwracasz uwagę na te czynności:

  • Uprzejme przywitanie klienta.
  • Precyzyjne ustalenie zakresu prac i terminu wykonania.
  • Wskazanie klientowi widocznych usterek – aby przygotować go i pomóc zrozumieć koszty.
  • Uzupełnienie formularza lub zlecenia przyjęcia samochodu do warsztatu.
  • Dokładne zebranie informacji o kliencie oraz naprawie.
  • Jeśli klient nie posiada książki napraw samochodu – założenie jej, aby możliwa była dokumentacja historii napraw samochodu.
  • Wydrukowanie zlecenia warsztatowego z wyszczególnionymi czynnościami oraz kosztorysem.
  • Zaproponowanie na czas naprawy samochodu zastępczego (odpłatnie lub nieodpłatnie) lub zamówienie klientowi taksówki.
  • Przejęcie samochodu (wraz z dowodem rejestracyjnym) od klienta oraz odpowiednie zabezpieczenie go.

« powrót do listy