III Konferencja sieci ProfiAuto
17 października, w hotelu Angelo w Katowicach, odbyła się trzecia edycja Konferencji ProfiAuto. Na spotkaniu pojawiło się 200 gości, którzy wspólnie z prelegentami dyskutowali o dotychczasowych działaniach i planach na przyszłość – w centrum uwagi stawiając ulepszenie współpracy między siecią i jej Partnerami oraz wdrożenie, wraz z rozpoczęciem 2016 roku, zupełnie nowych pomysłów.
Konferencję rozpoczął Fotios Katsardis - Prezes Stowarzyszenia Temot International. Tematem przewodnim prezentacji była telematyka w nowoczesnych samochodach oraz wynikająca z niej rewolucja na światowym i europejskim rynku części motoryzacyjnych. Zaprezentowany przekrój pełen był wniosków, że żaden podmiot działający w branży automotive nie może lekceważyć zmian, które mają miejsce w erze digitalizacji. Powinien za to dostrzec i mądrze wykorzystać szanse na ogromny rozwój, jakie ta era oferuje.
Michał Tochowicz, Manager Projektu ProfiAuto podczas swojego wystąpienia podsumował kolejny rok współpracy z Partnerami sieci ProfiAuto - sklepami motoryzacyjnymi, hurtowniami i serwisami samochodowymi, w kontekście wspólnych działań marketingowych i PR-owych. Podziękował Partnerom za zaangażowanie w promocję marki ProfiAuto poprzez wyjątkowe działania na lokalnych i regionalnych rynkach – zaangażowanie w sponsoring sportowy, promocję firm i marki w miastach Parterów oraz realizację wraz z Moto-Profilem cyklu akcji PitStop z marką ProfiAuto, których w bieżącym roku ProfiAuto zorganizowało już 30. Ponadto Michał Tochowicz zaprezentował sporo ważnych dla Partnerów liczb - podsumował kampanie reklamowe w ogólnopolskich mediach, publikacje, w których pojawiała się marka ProfiAuto oraz ekwiwalent reklamowy działań PR całej sieci. Zakomunikował także nowości związanie z rozwiązaniami IT, które wprowadzone zostaną w celu usprawnienia pracy Partnerów oraz zwiększenia ich konkurencyjności.
Prezes Zarządu firmy Moto-Profil – Piotr Tochowicz na samym początku swojego wystąpienia przyznał, że aktualna sytuacja to sygnał ostrzegawczy dla firm działających w branży. Sygnał, że czas na zmiany i wdrożenie odważnych pomysłów, które mają na celu unowocześnienie i rozwój. Właśnie teraz, na „pięć minut przed” jest najlepszy czas i największe możliwości na to, by pójść do przodu, przewidzieć sytuację – mówił Piotr Tochowicz. Należy to zrobić już teraz po to, by za kilka lat nie zostać w tyle za konkurencją. Prezes Moto-Profilu podziękował też wszystkim partnerom zrzeszonym w sieci ProfiAuto za wyjątkową współpracę. Współpracę, która zdaniem wielu osób jest najlepszym dowodem na to, iż w tej branży, mimo informacji, które płyną ze strony konkurencji, wciąż możemy mówić o partnerstwie i lojalności.
Jako ostatni przed Partnerami sieci ProfiAuto wystąpił Ilirjan Osmanaj – Pełnomocnik Zarządu Moto-Profil ds. Rozwoju. Prezentacja Ilirjana Osmanaja dotyczyła projektu zmian, które z końcem 2015 roku i początkiem roku 2016 wprowadzone zostaną w ramach sieci przy ścisłej współpracy z Partnerami ProfiAuto. O nowych pomysłach dotyczących sprzedaży detalicznej i hurtowej części samochodowych dyskutowano w kontekście zmian, które komunikowali wcześniejsi prelegenci, a które Moto-Profil uczynił punktem wyjściowym swojego planu na rok 2016.
Wystąpienie Ilirjana Osmanaja zaowocowało dyskusją między Partnerami a prelegentami, którą podsumować można jednym zdaniem: rozwój w erze zmian, jakie następują wokół nas to konieczność, a nie tylko możliwość.
Rok 2016 będzie więc dla Moto-Profilu rokiem zmian na wielu płaszczyznach. Zmian z myślą o sklepach motoryzacyjnych i warsztatach samochodowych, które tworzą sieć ProfiAuto i w kierunku nowej jakości współpracy, która umożliwi Partnerom na lokalnych rynkach jeszcze szybszy rozwój.
« powrót do listy