2021 – rok na pełnej prędkości!

Minione 12 miesięcy było dla ProfiAuto wyjątkowo intensywnym czasem. Zwiększyła się liczba partnerów, wzrosły zyski, rozwinęły się też projekty z wykorzystaniem nowoczesnych, pionierskich technologii. Przedstawiciele sieci podsumowali ostatnie cztery kwartały i przedstawiają prognozy na rok 2022 zarówno dla ProfiAuto, jak i branży aftermarketowej w Polsce.

- Stosunkowo szybko przystosowaliśmy nasz biznes do warunków pandemicznych w 2020 roku. Dzięki temu w 2021 mogliśmy kontynuować kierunek wprowadzania rozwojowych dla Moto-Profilu i sieci ProfiAuto projektów. Coraz śmielej inwestujemy w nowe technologie, jak oprogramowanie ProfiBiznes do efektywnego zarządzania sklepem lub hurtownią motoryzacyjną, ProfiAuto Wirtualny Warsztat czy aplikacja ProfiAuto dla kierowców. Te rozwiązania to przyszłość nie tylko naszej firmy, ale i branży. Jednocześnie profesjonalizujemy sieć warsztatów, wspierając ją szkoleniowo, marketingowo oraz za pomocą coraz obszerniejszego i zróżnicowanego pod kątem dostawców katalogu części zawierającego ponad 350 tysięcy referencji. Ta dywersyfikacja oraz skala naszego biznesu okazały się kluczowe w sytuacji, gdy cały świat miał problemy z produkcją i wysyłkami komponentów z uwagi na pandemię. Będą też równie ważne dla każdego sklepu, hurtowni czy warsztatu w nowym roku – prognozuje Michał Tochowicz, prezes zarządu firmy Moto-Profil, będącej właścicielem marki ProfiAuto.

Sieć ProfiAuto nadal rośnie

Sytuacja rynkowa w ostatnich dwóch latach sprzyja niezależnym dystrybutorom części motoryzacyjnych. Potwierdzeniem tego – a jednocześnie siły marki ProfiAuto – było zwiększenie liczby nowych partnerów o kolejne 4 sklepy i hurtownie motoryzacyjne. Łącznie sieć liczy już 260 sklepów i hurtowni oraz ponad 2200 warsztatów w kraju i za granicą.

Nowoczesne technologie dla aftermarketu i kierowców

Rok 2021 był kolejnym krokiem w rozwoju pionierskich dla firmy i branży dystrybutorów części rozwiązań. Dotyczyło to m.in. ProfiAuto Wirtualnego Serwisu – oprogramowania na bazie wirtualnej rzeczywistości, która pomoże zrewolucjonizować system kształcenia mechaników w Polsce.