Profesjonalne sklepy i serwisy samochodowe

Składamy się z najlepszych części

Pierwsza konferencja partnerów sieci ProfiAuto

W dniu 16 listopada br. w katowickim hotelu Qubus odbyła się pierwsza ogólnopolska konferencja sieci ProfiAuto. Wydarzenie, którego celem była m.in. dyskusja o rozwoju sieci i nastrojach panujących w branży dystrybutorów części motoryzacyjnych, zgromadziło ok. 150 osób z całej Polski. Spotkanie uświetnił swoją obecnością m.in. Fotios Katsardis, prezes stowarzyszenia zrzeszającego największe światowe firmy z sektora aftermarket - Temot International, który opowiadał o trendach oraz kondycji światowego i europejskiego sektora aftermarket.

- Światowy rynek aftermarket jest dziś wart około 800 miliardów Euro, przy czym jego wartość stale rośnie. O ile w niektórych krajach Europy Zachodniej możemy zauważyć pewne spadki, to w oczach naszej organizacji przed polskim rynkiem części zamiennych roztaczają się doskonałe perspektywy, które takie firmy, jak Moto-Profil wraz ze swoimi partnerami mogą w znakomity sposób wykorzystać – mówił podczas konferencji ProfiAuto Fotios Katsardis, prezes Temot International.

O przełomowych zmianach w regulacjach prawnych dla motoryzacji (MVBER / GVO), nowych przepisach dla Stacji Kontroli Pojazdów oraz wpływie telematyki na niezależny rynek motoryzacyjny opowiadał także Alfred Franke, prezes Stowarzyszenia Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych.

Trzecim z gości specjalnych był Tadeusz Kuncy reprezentujący firmę Moto Data, który nakreślił m.in. profil polskiego kierowcy w 2013 roku i jego reakcje na zmieniający się rynek części motoryzacyjnych. Na podstawie badań przeprowadzonych przez Moto Data opisał ponadto nastroje panujące wśród branży warsztatów, sklepów i hurtowni motoryzacyjnych w Polsce, wśród których niemal 45 procent badanych wskazuje na dalszy rozwój i jeszcze lepszą sytuację na rynku w najbliższych miesiącach.

Konferencję zakończyło podsumowanie działań z zakresu marketingu i PR przeprowadzonych przez ProfiAuto na przestrzeni ostatniego roku oraz prezentacja nowych narzędzi promocyjnych online, mających wpływ na rozwój sieci ProfiAuto w najbliższych latach.

Jak wskazują organizatorzy, konferencje sieci ProfiAuto będą miały w najbliższych latach swoje kolejne odsłony.

ProfiAUTO__15.JPGProfiAUTO__14.JPGProfiAUTO__7.jpgProfiAUTO__8.JPGProfiAUTO__4.JPGProfiAUTO__2.jpgProfiAUTO_7.jpgProfi_Auto__4.JPGProfi_Auto__5.JPG


« powrót do listy