fleet-auto-w-firmie

Magazyn Fleet to profesjonalny i niezależny miesięcznik dla wszystkich osób zainteresowanych tematem samochodów w biznesie.

Magazyn „Fleet” jest częścią szerszego projektu informacyjno–edukacyjnego Fleet Meetings, którego celem jest gromadzenie i rozpowszechnianie wiedzy o najlepszych praktykach zarządzania flotą samochodową oraz pomoc decydentom flotowym w podejmowaniu optymalnych decyzji. Magazyn „Fleet” dociera do największej bazy osób w branży flotowej, zarówno przedstawicieli sektora MŚP, jak i dużych międzynarodowych korporacji, importerów oraz reprezentantów firm okołoflotowych, także za sprawą masowych eventów organizowanych przez wydawcę magazynu „Fleet” – Fleet Meetings Sp. z o.o. Wśród nich na uwagę zasługują przede wszystkim targi flotowe Fleet Market. Jest to jedyne na taką skalę w Europie Środkowo-Wschodniej wydarzenie targowe w branży motoryzacyjnej i biznesie flotowym, skupiające blisko 100 wystawców i przedstawicieli 8 000 firm z całej Polski (www.fleetmarket.pl).


Ponadto Fleet Meetings organizuje corocznie spotkania branży flotowej, szkolenia dla fleet managerów z cyklu Fleet Management Training i plebiscyt samochodów flotowych oraz produktów i usług flotowych Fleet Derby (www.fleetderby.pl). Magazyn „Fleet” jest innowacyjnym magazynem o ludziach i dla ludzi. Zarówno dla fleet managerów, jak i dostawców usług. Magazyn „Fleet” wyróżnia otwartość – tworzony jest wraz z najlepszymi praktykami z Polski i zagranicy, m.in.: Międzynarodową Kancelarią Hogan Lovells, Instytutem Badań i Rozwiązań B2B KERALLA RESEARCH, Magazynem „Fleet Europe”, Polska Izbą Motoryzacji, Polskim Stowarzyszeniem Motorowym, Polskim Związkiem Przemysłu Motoryzacyjnego, Związkiem Polskiego Leasingu, Polskim Związkiem Wynajmu i Leasingu Pojazdów oraz Stowarzyszeniem Kierowników Flot Samochodowych.

 

Zobacz oficjalną stronę www

Dołącz na Facebooku

Sprawdź na Instagramie

Oficjalny kanał YouTube