BMW seria 3 (E46) (1998 – 2007)
Najlepszy silnik:
2,0 benzyna / 2,0 diesel
2,0 benzyna / 2,0 diesel
Najczęstsza awaria:
pękające tylne sprężyny
pękające tylne sprężyny
Ocena samochodu w kategorii (w skali 1-6)
Karoseria
Elektryka
Napęd
Zawieszenie
Najczęstsze awarie
Karoseria
- Korozja podwozia
Elektryka
Napęd
- Awarie podpory wału napędowego
- Awarie turbosprężarki*
- Zapychające się odpowietrzenie skrzyni korbowej (odma)
- Awarie łańcucha rozrządu (końcówka produkcji: N47)
- Uszkodzenia klap w kolektorze w silnikach Diesla 2,0 i 3,0 l
Zawieszenie
- Pękające tylne sprężyny
- Szybkie zużycie zawieszenia (głównie tylnego)
Opis modelu
BMW seria 3 E46 – samochód osobowy klasy średniej (segment D oraz C - w wersji compact). W 2001 roku model E46 przeszedł face lifting. W 2003 roku face liftingowi poddano E46 coupé oraz cabrio.
--
*awaria uzależniona jest od wersji silnikowej, w której występuje, stylu jazdy kierowcy oraz przebiegu pojazdu