Masz problem z wyświetleniem wiadomości? Można zobaczyć ją tutaj
Dodaj info@profiauto.pl do książki adresowej

ProfiAuto.pl

Newsletter

Maj 2025

ProfiAuto - profil Facebook ProfiAuto - kanał YouTube ProfiAuto - Videoblog

Świat motoryzacyjnych technologii rozwija się z nieposkromioną prędkością. 
Od lat pędzimy wraz z nim - jako profesjonaliści w branży i wierni pasjonaci.
Uczestniczymy w najważniejszych wydarzeniach automotive w Polsce, prowadzimy autorski videoblog, docierając do najnowszych osiągnięć w dziedzinie motoryzacji.

Dzięki newsletterowi, możemy co miesiąc dzielić się z Wami nowinami
i pomysłami oraz informować Was o organizowanych akcjach.

W marcowym wydaniu newslettera, udamy się na miejsca wydarzeń,
w których ostatnio uczestniczyliśmy, cofniemy do przeszłości motoryzacji,
a także zaprezentujemy Wam imponujące możliwości pewnego Francuza...

Zapraszamy Was w fascynującą podróż do świata samochodów i życzymy dynamicznej lektury!

. Natalia Majchrowska
Pozdrawiam
Natalia Majchrowska
Redaktor ProfiAuto

Wydarzenia ProfiAuto
Koszty utrzymania współczesnego auta, o których się nie mówi.

Koszty utrzymania współczesnego auta, o których się nie mówi

Paliwo, ubezpieczenie czy wysokość raty przestają być najważniejszymi kosztami związanymi z utrzymaniem samochodu. Obecnie to rozbudowany i coraz bardziej skomplikowany zakres serwisowania oraz codziennego użytkowania pojazdu w największym stopniu determinuje wydatki kierowców. Mechanicy z sieci ProfiAuto zdradzają kilka „tajemnic” nowoczesnej motoryzacji, by uświadomić kupujących - zarówno tych planujących zakup nowego, jak i kilkuletniego auta.

Chińskie samochody pod lupą - eksperci mają wątpliwości.

Chińskie samochody pod lupą - eksperci mają wątpliwości

Chińskie auta jeszcze nie zalewają polskich ulic, ale widać silną tendencję wzrostową i w najbliższych miesiącach takie marki jak MG, BAIC, Omoda czy Jaecoo przestaną już być egzotyką. Jednak eksperci podchodzą do nich z dużą rozwagą oraz przestrzegają przed kosztowną wpadką. Atrakcyjna cena czy długa gwarancja, to nie wszystko czym powinni kierować się kupujący.

Program motoryzacyjny
Blog
Mercedes-AMG GT 43 – z napędem na tylne koła i bez czterech cylindrów.

Mercedes-AMG GT 43 – z napędem na tylne koła i bez czterech cylindrów

Mercedes wprowadza na rynek bazową wersję swojego sportowego coupe. Zamiast V8 pod maską umieszczono czterocylindrową jednostkę. Purystom być może nie spodoba się taka decyzja firmy z Affalterbach, ale jest to prawdopodobnie podyktowane zróżnicowaniem oferty. Klienci są ...

Oto Audi Q6 E-Tron.

Oto Audi Q6 E-Tron

Producent z Ingolstadt zaprezentował nowego SUV-a z rodziny e-tron. Pojazd powstał na nowej platformie i wyróżnia się aktywną sygnaturą świetlną. Audi Q6 e-tron to SUV, na który z pewnością wielu miłośników niemieckiej marki czekało Sylwetka auta łączy sportowy sznyt ...

Brabus 930 S, czyli 930 KM w limuzynie.

Brabus 930 S, czyli 930 KM w limuzynie

Brabus wziął na warsztat flagową odmianę klasy S – hybrydowego Mercedesa-AMG S63 i go solidnie wzmocnił. Oto Brabus 930 S. Mercedes-AMG S 63 E Performance wykorzystuje układ hybrydowy z 4-litrowym silnikiem V8 biturbo oraz wysokowydajną baterią AMG. Moc fabryczna jednostki ...

Skoda Epiq. Tak wygląda najtańszy elektryk czeskiej marki.

Skoda Epiq. Tak wygląda najtańszy elektryk czeskiej marki

Skoda pochwaliła się zdjęciami nowego modelu o nazwie Epiq. Kluczem do jego rynkowego sukcesu ma być atrakcyjna dla oka stylistyka, niewielkie wymiary oraz cena. Do 2026 roku Skoda planuje wypuścić na rynek sześć modeli na prąd. Być może najbardziej wyczekiwanym, bo ...

Volkswagen ID.7 GTX Tourer. Praktyczność w parze z wydajnością.

Volkswagen ID.7 GTX Tourer. Praktyczność w parze z wydajnością

Takiego kombi Volkswagenowi brakowało w ofercie. Ma elektryczny napęd i przebija mocą 320-konnego Golfa R Variant. Wydajne kombi na prąd marki z Wolfsburga prezentuje się tak: Względem zwykłej wersji ID.7 Tourer wyróżnia się przeprojektowanymi zderzakami, błyszczącymi ...

Zostań naszym fanem na Facebooku! Poznawaj aktualności jako pierwszy!
Dziękujemy, że przeczytałeś nasz newsletter.

Rezygnacja z newslettera