Nasza motojedenastka marzeń
W bramce ekspert PrrofiAuto.pl postawiłby Audi Q7 V12 lub Mercedesa G 65 AMG. - Bramkarz musi być pewny siebie, bardzo sprawny, dynamiczny i zwrotny, a jednocześnie dość duży, budzący respekt wśród graczy. Mówi się też, że dobry bramkarz powinien być nieprzewidywalny, lekko szalony - uzasadnia swój wybór Witold Rogowski.
Na dwóch pozycjach w środku obrony ekspert ProfiAuto.pl ustawiłby Mini Coopera S - jako stopera. Wybijanie piłek i powstrzymywanie napastników przeciwnika wymaga zarówno zwrotności, jak i siły. A na drugiej pozycji Porsche Cayenne Turbo - samochód silny "nie do przejścia", ale jednocześnie ze sportowym zacięciem.
- W obronie mogą poradzić sobie tylko zawodnicy przystosowani do długich tras. Samochód na tej pozycji musiałby być ekonomiczny, ale też szybki i wszechstronny - mówi ekspert sieci ProfiAuto.pl. Na lewą obronę proponuje angielską wersję Mercedesa R500 L, a na prawą BMW 5 Grand Turismo 550i xDrive.
W defensywnej pomocy potrzebny jest samochód do "czarnej roboty". - Niekoniecznie bardzo efektowny, ale za to efektywny, gotowy do ostrej harówki - mówi Witold Rogowski. - Jako takie auto wskazałbym VW Passata Variant 2.0 TDI.
Z kolei ofensywna pomoc to przeciwieństwo tej defensywnej. - Ten samochód musi być bardzo efektowny, może też dużo spalać, pod warunkiem, że potrafi przewidzieć, co się wydarzy na boisku i wie, kiedy zmienić tempo - mówi ekspert ProfiAuto.pl. Tutaj typuje nafaszerowanego elektroniką Citroena C6.
Prawy pomocnik powinien być doskonałym "technikiem". - W samochodzie oznacza to świetną trakcję i zawieszenie, które sprawiają, że auto doskonale trzyma się drogi i jest bardzo zwrotne. To cechy niezbędne do skutecznych "rajdów" na polu przeciwnika - mówi Witold Rogowski. Jego zdaniem takie parametry może spełniać Volvo S60 T6 R.
Lewy pomocnik to zwykle gracz nieco "szalony". Oprócz doskonałych cech technicznych (trakcja, zawieszenie), musi mieć w sobie coś nietypowego. - Dlatego na tej pozycji umieściłbym BMW M6 Coupe - mówi Witold Rogowski.
Czas na atak. Te dwie pozycje powinny zajmować prawdziwe "superata": precyzyjne, przebojowe, mocne. - Dlatego na te pozycje typowałbym duże, mocne, niezależne i dynamiczne Audi R8 5.2 i dla uzupełnienia: małe, zwinne, supermocne i odważne Audi TT RS Coupe - proponuje ekspert sieci motoryzacyjnej PorfiAuto.pl.
« powrót do listy