Twoja pasja do motoryzacji zaczyna się tutaj

Najnowsze

Żuk

21 września 2012

Coraz trudniej zauważyć go na ulicy. Stuknęły mu niedawno 53 lata (seryjna produkcja ruszyła w lipcu 1959 roku), ale zawsze wyglądał nad wyraz poważnie. Trzeba jednak pamiętać, że był produkowany ponad 40 lat w niezmienionej formie. Ostatni Żuk zjechał z taśmy 13 lutego 1998 roku, a łącznie powstało 587 tysięcy egzemplarzy.

Czytaj więcej

Testery diagnostyczne [cz.2]

20 września 2012

W pierwszej części było przede wszystkim o uniwersalnym testerze Hella Gutmann Mega Macs 66. Tę część poświęcamy małemu testerowi z własnym wyświetlaczem firmy Texa Axone Direct, który jest  bardziej mobilny. Zerknijcie na film i przekonajcie się sami:  

Czytaj więcej

Alfa Romeo Orazio Satta

20 września 2012

Alfa Romeo. Ma piękna nazwę, długą tradycję i tak pociągającą linie nadwozia, że użycie wobec niej przymiotnika ‘sexy’ jest jak najbardziej na miejscu. Posiada wiele przymiotów, które predestynują ją wręcz do rywalizacji z autami typy Audi, BMW, czy Mercedes. Dlaczego zatem tak się nie dzieje? Częściowo jest to spowodowane decyzjami szefa koncernu Fiat, Sergio Marchione, który odłożył ponowne wejście Alfy Romeo na rynek amerykański i przystopował wiele projektów, w tym wymianę modelu 159. Przyczyniły się do tego niskie wyniki sprzedaży koncernu i ogólny kryzys na rynku samochodowym.

Czytaj więcej

Pompy Wodne Saleri

19 września 2012

Znanych jest wiele ‘skutecznych’ sposobów na zbankrutowanie: można powierzyć swoją krwawicę Amber Gold lub postawić majątek na felernego konia podczas Wielkiej Pardubickiej. Można także zainwestować w marną podróbkę pompy wodnej do auta i tym samym narazić się na kosztowną naprawę rozrządu. Żeby tego wszystkiego uniknąć, zalecamy trzymanie się z dala od parabanków, unikanie hazardu i przede wszystkim zakupienie oryginalnej pompy wodnej marki Saleri zamiast chińskich zamienników. Kilka słów od naszego eksperta:

Czytaj więcej

Ferrari z rekordem Guinnessa

19 września 2012

Nigdzie indziej na świecie w jednym miejscu nie było tyle aut marki Ferrari. Nawet w Dubaju, gdzie jeździ ich naprawdę sporo. 15 września na tor Formuły 1 Silverstone wyjechały dokładnie 964 auta z logiem czarnego rumaka. Była to najdłuższa parada na świecie i największy korek złożony z aut wartych w sumie kilkadziesiąt, a może nawet kilkaset milionów dolarów. Szaleństwo pasji i hołd złożony marce? Na pewno wielkie show i niesamowita gratka dla fanów i miłośników marki, a przy okazji rekord Guinnessa, który skrupulatnie odnotowujemy. Od każdego auta biorącego udział w tej szalonej ‘procesji’, którą prowadził Felipe Massa, Ferrari przeznaczało 5... czytaj dalej »

Czytaj więcej