Twoja pasja do motoryzacji zaczyna się tutaj

Najnowsze

Wysprzęglik centralny

13 listopada 2012

Mantra na dziś (ale nie tylko) brzmi: wysprzęglik centralny do Mercedesa klasy C. Dlaczego ten produkt, za który odpowiada firma FTE, jest ciekawą alternatywą na rynku? Obejrzyjcie króciutki materiał:

Czytaj więcej

Poduszka powietrzna a bezpieczeństwo kierowcy

13 listopada 2012

Pierwsze testy z samochodem wyposażonym w poduszkę powietrzną przeprowadził Ford w 1971 roku. Jednak pierwszym powszechnie dostępnym autem z poduszką powietrzną był ogromny krążownik szos – Oldsmobile Toronado. W kolejnych latach były to Buick i Cadillac. Amerykanie zachłysnęli się tak bardzo tym wynalazkiem, że nawet w filmach fabularnych tego okresu był on szeroko eksponowany:

Czytaj więcej

Humvee

12 listopada 2012

Nie pasuje jechać nim na Love Parade w Berlinie. Na wojnę podjazdową z krnąbrnymi sąsiadami albo na off-road w Bieszczadach jest już bardziej odpowiedni. Sprawdził się w operacji Pustynna Burza, to da radę niemal wszędzie. Humvee od AM General. Oficjalnie można sobie już taki zamówić. No, prawie taki. Cywilna wersja pojazdu HMMWV (High Mobility Multi-Purpose Wheeled Vehicle – wielozadaniowy pojazd kołowy o wysokiej mobilności) dostępna jest w formie zestawu do montażu. Bez silnika, który niestety trzeba dokupić osobno.

Czytaj więcej

Zestaw naprawczy do zawieszenia firmy Febi

9 listopada 2012

21 502. To nie jest numer na gorącą linię, ale i tak warto go zapamiętać. Na wypadek problemów z wahaczami – będzie jak znalazł. Pod tym numerem kryje się bowiem zestaw do naprawy zawieszenia firmy Febi, który z powodzeniem możecie stosować w Passacie, Audi A4 i A6. Więcej szczegółów w poniższym materiale:

Czytaj więcej

Porsche Centro 911

9 listopada 2012

Być może właściciel białego Porsche 911 Carrera S cabrio: a. nie lubił jeździć z żoną po swojej prawicy, b. z nikim nie lubił jeździć, c. miał do zagospodarowania 85 tysięcy dolarów i nie bardzo wiedział, co z nimi zrobić – fakt jest taki, że pewnego pięknego dnia postanowił zdemontować siedzenie pasażera, a firma Trinity Motorsports Group, której dewizą jest spełnianie marzeń bez względu na ich ekstrawagancje, przychyliła się do jego prośby. Po 9 miesiącach pracy Porsche 911 z klasycznie zamontowanymi siedzeniami zostało przekształcone w Porsche 911 z jednym centralnie ustawionym siedzeniem jak w McLarenie F1 (symboliczne 2 tylne siedzenia zostały... czytaj dalej »

Czytaj więcej