Twoja pasja do motoryzacji zaczyna się tutaj

Najnowsze

Porsche Centro 911

9 listopada 2012

Być może właściciel białego Porsche 911 Carrera S cabrio: a. nie lubił jeździć z żoną po swojej prawicy, b. z nikim nie lubił jeździć, c. miał do zagospodarowania 85 tysięcy dolarów i nie bardzo wiedział, co z nimi zrobić – fakt jest taki, że pewnego pięknego dnia postanowił zdemontować siedzenie pasażera, a firma Trinity Motorsports Group, której dewizą jest spełnianie marzeń bez względu na ich ekstrawagancje, przychyliła się do jego prośby. Po 9 miesiącach pracy Porsche 911 z klasycznie zamontowanymi siedzeniami zostało przekształcone w Porsche 911 z jednym centralnie ustawionym siedzeniem jak w McLarenie F1 (symboliczne 2 tylne siedzenia zostały... czytaj dalej »

Czytaj więcej

Walizka narzędziowa Vigor

8 listopada 2012

Pokaż nam wnętrze swojej walizki, a powiemy Ci kim jesteś. To nie jest wróżenie z fusów ani spoglądanie w szklaną kulę. Podręczna walizka pełna rozmaitych narzędzi w przypadku mechanika samochodowego świadczy tylko o fachowym podejściu, a to pierwszy krok do profesjonalizmu w branży.

Czytaj więcej

O Eskimosach, śniegu i Maserati Quattroporte

8 listopada 2012

Podobno Eskimosi mają kilkadziesiąt określeń opisujących śnieg. I w sumie nie ma w tym nic dziwnego – zewsząd otacza ich biały puch. Rano jadąc saniami do roboty pewnie nie raz zdarzyło im się utknąć w śnieżnej zaspie. Wszechobecność śniegu musiała wpłynąć na ich kreatywność. Stworzyli słowa (wiele bardzo pięknie brzmiących jak piqsirpoq – czyli śnieg nawiewany), które w innych ‘okolicznościach przyrody’ by nie powstały. Zastanawiam się, ile nowych słów (i jakich) zrodziłoby się w ich głowach, gdyby na co dzień przyszło im obcować z najnowszym Maserati Quattroporte. Ta włoska luksusowa ‘gondola’ ma zadebiutować na Salonie Samochodowym w Detroit w styczniu... czytaj dalej »

Czytaj więcej

Today Tomorrow Toyota

7 listopada 2012

To chyba jedno z lepszych haseł reklamujących japońskiego giganta motoryzacyjnego, a być może i jedno z ciekawszych haseł reklamowych w motoryzacji w ogóle. ‘Przyszłość należy do tych, którzy przygotowują się na nią już dziś’ – tak brzmiała początkowa myśl, na bazie której agencja reklamowa Saatchi&Saatchi opracowała strategię marketingową Toyoty w 2004 roku (po raz pierwszy zastosowano ją wraz z pojawieniem się na rynku nowego modelu Corolli Verso). 8 lat później, a dokładniej 24 lipca tego roku, z japońskiej fabryki wyjechał 200 milionowy egzemplarz Toyoty (przypuszczamy, że w ramach celebracji na tokijskich ulicach musiało gwałtownie wzrosnąć spożycie sake), będący w jakimś... czytaj dalej »

Czytaj więcej

Amortyzator Monroe elektroniczny

6 listopada 2012

Amortyzator firmy Monroe dla mechaników samochodowych znaczy tyle, ile postać blondwłosej Monroe (zbieżność zupełnie przypadkowa) dla miłośników kina. Zapoznajcie się z krótkim materiałem poświęconym specyfikacji amortyzatora Monroe do samochodu Volvo S60. Zapraszamy!

Czytaj więcej