Twoja pasja do motoryzacji zaczyna się tutaj

Oto nowe Porsche Macan Turbo. Ma ponad 400 KM

Macan Turbo debiutuje w odświeżonej odsłonie. Najmocniejszy „Baby SUV” Porsche otrzymał nowy silnik i hamulce, a jego nadwozie przeszło kilka drobnych zmian.


Ranking awaryjności aut. Raport 2017 wg polskich mechaników.

  


Poprzednia edycja Porsche Macan Turbo wykorzystywała 3,6-litrowe V6

Porsche Macan Turbo

Tę jednostkę zastąpiła mniejsza o pojemności 2,9-litrów. Wsparta podwójną turbosprężarką generuje 440 KM (o 40 KM więcej od poprzednika) i 550 Nm momentu obrotowego (w przedziale 1800 – 5600 obr./min). Napęd trafia na wszystkie koła dzięki 7-stopniowej automatycznej dwusprzęgłowej przekładni PDK.

Nabywca może liczyć na fenomenalne osiągi

Porsche Macan Turbo przyspiesza bowiem do setki w czasie 4,3 s, czyli o 0,3 s szybciej od poprzednika. Z pakietem Sport Chrono nie przestaje rozpędzać się do 270 km/h.

W szybkim SUV-ie hamulce to podstawa

Macan Turbo

Z pewnością Macan Turbo nie ma się czego wstydzić. Został zaopatrzony w technologię Porsche Surface Coated Brake, co oznacza, że powłoka tarcz zrobiona jest z węglika wolframu. Przekłada się to na szybszą reakcję, oszczędność zużycie paliwa i do 90% mniej pyłów, jakie powstają, gdy auto hamuje w porównaniu z konwencjonalnymi tarczami.

Hamulce węglowo-ceramiczne występują w opcji, podobnie jak regulowane zawieszenie pneumatyczne i system Porsche Torque Vectoring Plus, który wpływa na dynamikę i stabilność jazdy podczas pokonywania zakrętów. 20-calowe koła są standardem.

Modyfikacje z zewnątrz względem słabszych wersji są niewielkie

I ograniczają się przede wszystkim do 4 końcówek układu wydechowego, dyfuzora, subtelnego spojlera i poprawionego zderzaka. W ramach aktualizacji wyglądu pojawiły się nowe światła LED i tylny pasek świetlny.

We wnętrzu, do czego Porsche zdążyło nas już przyzwyczaić, jest komfortowo i wygodnie

Macan Turbo

Kierowca wraz z pasażerem z przodu powinni ucieszyć się ze sportowych foteli z 18-kierunkową regulacją. Wokół rządzi skórzana tapicerka z alcantarą i detalami z aluminium. Debiutantem jest nowy ekran dotykowy o przekątnej 10,9 cala, z pozycji którego można obsługiwać multimedia. Z kolei za wrażenia dźwiękowe odpowiada system audio marki BOSE z 14 głośnikami.

Porsche Macan Turbo w całej swojej okazałości zadebiutuje we Frankfurcie już za kilkanaście dni, a następnie trafi do sprzedaży. Końcówka roku dla fanów niemieckiej marki zapowiada się zatem rewelacyjnie. Na horyzoncie jest przecież jeszcze elektryczny Taycan.

 

Źródło: carscoops.com


Sieć ProfiAuto zrzesza już ponad 1600 partnerów w całej Polsce. Należą do niej najlepsze sklepy oraz hurtownie motoryzacyjne. W naszej sieci znajdziesz także w pełni wykwalifikowanych i doświadczonych mechaników samochodowych, którzy naprawią awarię szybko i sprawnie. Wszystkie warsztaty samochodowe posiadają nowoczesne rozwiązania technologiczne tak, aby diagnoza usterki trwała jak najkrócej.

  

Sprawdź bezpłatnie stan techniczny Twojego samochodu! >>

Komentarze