Twoja pasja do motoryzacji zaczyna się tutaj

Oto Renault Captur drugiej generacji

Renault Captur jest istotnym modele w gamie francuskiego producenta. W ciągu zaledwie 5 lat na rynku kompaktowy crossover sprzedał się w Europe w liczbie 1,2 mln sztuk. Wiemy, jak będzie wyglądała jego druga generacja.


Ranking awaryjności aut. Raport 2017 wg polskich mechaników.

  


Z zewnątrz niewiele się różni od poprzednika

Captur

Choć nie jest tak, że nie ma żadnych zmian. Pojazd mierzy 4,23 m długości, czyli wydłużył się o 11 cm i ma teraz większy rozstaw osi o całe 2 cm. Producent przyznaje, że sylwetkę Captura zoptymalizowano pod katem aerodynamicznym. Poza tym już w bazowej wersji dostaniemy światła w technologii LED.

Tak naprawdę w 85% składa się z nowych części – ale tego nie widać

Captur

To, co ma go wyróżniać w momencie premiery w przyszłym roku, to szerokie możliwości personalizacji. Będzie można wybierać spośród 11 kolorów nadwozia, 4 rodzajów malowania dachu oraz 3 pakietów stylistycznych. Łącznie daje to aż 90 różnych konfiguracji, co jest wyjątkowe w tym segmencie. 18-calowe felgi możliwe są jako opcja.

Wnętrze jak w nowym Clio

Captur

Deska rozdzielcza zdominowana została przez pionowy 9,3-calowy ekran dotykowy, który jest kompatybilny z Apple CarPlay i Android Auto. Zegary są cyfrowe, a wśród systemów wspomagających kierowcę podczas jazdy znalazły się m.in. adaptacyjny tempomat, system utrzymania na pasie ruchu, czy czujniki martwego pola.

Pasażerowie siedzący z tyłu zyskali 17 mm wolnej przestrzeni na kolana.

Bagażnik pomieści 536 litrów

Captur

To spora zmiana na korzyść – stary model oferował 455 l. We wnętrzu do dyspozycji kierowcy i pasażerów pozostają dodatkowo liczne schowki o łącznej pojemności 27 litrów.

Napęd hybrydowy typu plug-in od 2020 roku

Po raz pierwszy zadebiutuje hybryda E-Tech Plug-in z jednostką benzynową 1.6 i dwoma motorami elektrycznymi. Zestaw akumulatorów cechuje się pojemnością 9,8 kWh.

Renault Captur

Oczywiście w ofercie nie zabraknie jednostek benzynowych (1.0 TCE o mocy 100 KM i 1.3 TCE o mocy 130 i 155 KM) i diesla (1.5 dCi o mocy 95 i 115 KM). Bazowa „benzyna” występuje w pakiecie z 5-biegową przekładnią manualną. Mocniejsze jednostki połączono z 6-biegową skrzynią manualną, a także z 7-stopniowym automatem.

Renault Captur w pełnej krasie zadebiutuje na frankfurckich targach motoryzacyjnych.

 

Zdjęcia: motor1.com


Sieć ProfiAuto zrzesza już ponad 1600 partnerów w całej Polsce. Należą do niej najlepsze sklepy oraz hurtownie motoryzacyjne. W naszej sieci znajdziesz także w pełni wykwalifikowanych i doświadczonych mechaników samochodowych, którzy naprawią awarię szybko i sprawnie. Wszystkie warsztaty samochodowe posiadają nowoczesne rozwiązania technologiczne tak, aby diagnoza usterki trwała jak najkrócej.

  

Sprawdź bezpłatnie stan techniczny Twojego samochodu! >>

Komentarze