Twoja pasja do motoryzacji zaczyna się tutaj

Motoryzacyjne reklamy z Super Bowl 2019

53. edycja Super Bowl za nami, a to oznacza jedno: dużą dawkę motoryzacyjnych reklam, które wyświetlono w przerwie meczu. Średnia cena za 30-sekundowy spot wyniosła w tym roku 5 mln dolarów. Mimo tak wysokiej sumy, reklamodawców nie brakowało. Wśród nich znalazły się takie marki, jak Jeep, Toyota, czy Dodge.


Targi motoryzacyjne ProfiAuto Show 2019

  

Jeep

Stary Gladiator trafia do niszczarki i… zaczynają dziać się niestworzone rzeczy niczym z horroru Kinga. Jeep w nietypowy sposób ogłasza narodziny nowego Gladiatora.

W drugim spocie Jeep już niczego nie ogłasza. Porusza za to patriotyczną nutę, zawierając w jednym video ciąg skojarzeń, które Jeep powinien wywoływać. Paleta jest szeroka: od wojny, odwagi i dumy, poprzez rodzinę, off-road, wolność, strażaków, kosmos, na amerykańskiej fladze kończąc. OneRepublic i hymn dostajemy w pakiecie.

Dodge

Podczas Super Bowl 2015 Dodge zaprezentował genialną reklamę „Wisdom”, wyznaczając sobie i innym bardzo wysoką poprzeczkę. Klip „Georgia” nie jest tak dobry, ale zawsze miło zobaczyć Challengera wchodzącego w zakręt w oparach dymu z podkładem muzycznym „The Devil Went to Georgia”.

Mercedes

Gdyby słowo miało moc sprawczą na rzeczywistość, niewątpliwie na świecie zapanowałby chaos. Co innego w przypadku nowej klasy A z funkcją „Hej, Mercedes”.

Audi

Kolonialny domek, spotkanie dziadka z wnukiem i koncepcyjne Audi e-tron w garażu. Plus orzech nerkowca, który odgrywa w całej historii dość istotną rolę. Audi twierdzi, że czeka nas ekscytująca przyszłość, informując zarazem, że 1/3 wszystkich nowych modeli otrzyma elektryczny napęd do 2025 roku.

Hyundai

Akcja zabawnej reklamy Hyundaia toczy się w windzie, obsługiwanej przez Jasona Batemana. Jak donosi Washington Post, spot wywołał szczególne poruszenie wśród… wegan.

KIA

Koreańska marka wie, jak wywoływać wzruszenie. W swoim klipie oddała hołd wszystkim ciężko pracującym w stanie Georgia. To właśnie tam, w miejscowości West Point montowany jest największy SUV marki – Kia Telluride. Producent postanowił również ufundować specjalne stypendium dla młodych i zdolnych Amerykanów.

Toyota

Supra powróciła, dlatego nie mogło zabraknąć reklamy auta na takiej imprezie jak Super Bowl. Wyszło tak sobie:

Nowym produktem na rynku jest również hybrydowa RAV4. Toyota pokazała pojazd poprzez inspirującą historię Antoinette Toni Harris, pierwszej kobiety grającej w NFL.

RAM

Twórcy tego 2-minutowego klipu zrobili coś niezwykłego: strollowali sami siebie. Dwóch farmerów rozmawia o niezapomnianych reklamach Super Bowl. Mają jednak problem, bo nie potrafią przypomnieć sobie konkretnych firm i produktów. Nie mam wątpliwości, że tematem ich rozmowy był również RAM 3500, który widzimy na końcu.

 

 


Sieć ProfiAuto zrzesza już ponad 1600 partnerów w całej Polsce. Należą do niej najlepsze sklepy oraz hurtownie motoryzacyjne. W naszej sieci znajdziesz także w pełni wykwalifikowanych i doświadczonych mechaników samochodowych, którzy naprawią awarię szybko i sprawnie. Wszystkie warsztaty samochodowe posiadają nowoczesne rozwiązania technologiczne tak, aby diagnoza usterki trwała jak najkrócej.

  

Targi motoryzacyjne w 2019 roku, na których nie może Cię zabraknąć! >>

Komentarze