Twoja pasja do motoryzacji zaczyna się tutaj

Renault Megane R.S. już dostępny w Polsce. Znamy jego cenę

Gorący francuski hot-hatch – Renault Megane R.S. zadebiutował w zeszłym roku we Frankfurcie, a teraz wjeżdża do polskich salonów. Jest tańszy od Hondy Civic Type R, Peugeota 308 GTi, czy Forda Focusa RS, nie wspominając o mocarnym Volkswagenie Golfie z literką R.

124 900 zł

Renault Megane R.S.

Tyle wynosi przepustka do sportowych emocji i obietnica podwyższonej adrenaliny. Za tę sumę otrzymujemy wersję bazową TCe 280 z manualną 6-biegową skrzynią biegów. Megane R.S. w automacie EDC startuje od 131 900 zł.

Atrakcyjny wygląd

Megane R.S.

Megane R.S. wizualnie, w kolorze Orange Tonic, prezentuje się świetnie. Ma poszerzone nadkola (o 60 mm z przodu i 45 mm z tyłu) względem standardowego hatchbacka, na którym bazuje, nowe zderzaki z przednią listwą aerodynamiczną, tylny dyfuzor z centralnie umieszczoną końcówką wydechu oraz 18-calowe felgi.

280 KM i 390 Nm

Megane R.S.

Pod maską pracuje 4-cylindrowa jednostka benzynowa o pojemności 1,8 l, która wytwarza 280 KM mocy (przy 6000 obr./min) i 390 Nm momentu obrotowego (dostępny od 2400 obr./min). Umożliwia to sprint do setki w 5,8 s i jazdę z maksymalną prędkością 255 km/h.

System 4CONTROL

Megane R.S.

Auto wyposażone zostało w system czterech kół skrętnych 4CONTROL, który wpływa na zwrotność i stabilność w zakrętach. O precyzję prowadzenia zadba nowy mechanizm różnicowy typu Torsen o ograniczonym poślizgu – dostępny w zawieszeniu Cup.

Renault z prezentem na święta

Dla poszukujących jeszcze mocniejszych wrażeń z jazdy Renault szykuje już niespodziankę na święta. Pod koniec 2018 roku w salonach ma zadebiutować 300-konny wariant Megane Trophy, w standardzie posiadający sportowe zawieszenie i 19-calowe obręcze kół.

 

Źródło: Renault

Komentarze