Twoja pasja do motoryzacji zaczyna się tutaj

Motoryzacyjne reklamy z Super Bowl 2018

Za nami wielka impreza sportowa o nazwie Super Bowl, i co się z tym wiąże – pakiet mniej i bardziej wciągających reklam motoryzacyjnych, które wyemitowano w przerwie meczu. Miłego oglądania.


Ranking awaryjności aut. Raport 2017 wg polskich mechaników.

  


Hyundai Kona

Miejski crossover Hyundaia zadebiutował na rynku pod koniec zeszłego roku. Od marca tego roku auto będą mogli kupować również Amerykanie. Koreański producent zdecydował się zaprezentować Konę w najdroższym paśmie reklam. W tym roku średnia cena za 30-sekundowy spot wyniosła 5 milionów dolarów. Dużo. Biorąc jednak pod uwagę fakt, że impreza przyciąga każdego roku przed ekrany ponad 100 milionów widzów tylko w USA – to niewiele.

Hyundai postawił na sprawdzony sposób zakomunikowania światu o nowym produkcie – zatrudnił dzieci. Akcja dzieje się na boisku piłkarskim, tuż przed najważniejszym meczem roku – Super Bowl, nad czym bardzo ubolewają rodzice. Na szczęście z pomocą nadjeżdża zwariowany sędzia w Hyundaiu Kona. Ten dzień może być jeszcze uratowany. Twoje 60 sekund z życia również.

Kia Stinger

Steven Tyler żyje i ma się dobrze, o czym możemy się przekonać ze spotu Kia. Za kółkiem sportowego sedana z V6 pod maską o mocy 365 koni mechanicznych lider zespołu Aerosmith odbywa krótką i emocjonalną podróż w czasie. Kia Stinger GT jako eliksir młodości? Ja to kupuję, nawet jeśli sama reklama jest bez sensu. W bonusie: fragment utworu „Dream On”.

Toyota

Tak jak Super Bowl łączy miliony na całym świecie zafascynowanych jajowatą piłką, tak Toyota w swoim klipie pokazuje, że różnorodność wyznaniowa nie musi stać na przeszkodzie, by dzielić wspólna pasję. Wątkiem pobocznym tej reklamy z gatunku „ponad podziałami” jest promocja pickupa Tacoma.

W swoim drugim spocie Japończycy zamieścili potężny ładunek emocjonalny. W reklamie wystąpiła kanadyjska narciarka alpejska i ośmiokrotna mistrzyni paraolimpiady, Lauren Woolstencroft. Z jej determinacją w dążeniu do celu utożsamia się japońska marka.

Lexus LS 500 F Sport

Japoński producent samochodów luksusowych nawiązał współpracę ze studiem Marvela, a jej efektem jest klip, który oprócz topowej limuzyny Lexusa reklamuje film, będący adaptacją komiksu „Czarna Pantera”.

Na marginesie – Lexus LS 500 F Sport zadebiutował w nowojorskich targach motoryzacyjnych w 2017 roku. Auto powstało na przedłużonej platformie GA-L (stworzona dla LC 500), a napędza je nowy 3,5-litrowy silnik V6 z dwiema turbosprężarkami o mocy 415 KM. Samochód nie jest dostępny w sprzedaży w Europie.

Jeep

Wszyscy pamiętamy Jurassic Park i Jeffa Goldbluma uciekającego Jeepem przed rozwścieczonym T-Rexem. Historyczna scena została ponownie rozegrana w najnowszej reklamie Jeepa Wranglera.

RAM 1500

Dodge pokazał dwie reklamy: jedną wesołą, drugą kontrowersyjną. W tej pierwszej wystąpili Wikingowie śpiewający Queen:

Kontrowersje wzbudziła druga reklama półciężarówki RAM 1500, którą zestawiono z fragmentem przemówienia Martina Luthera Kinga, osobiście mocno sprzeciwiającego się komercjalizacji życia i niejednokrotnie wypowiadającego się w antykapitalistycznym tonie. Pieprzu całej sprawie dodała nie do końca jasna kwestia wykorzystania przez Dodge’a praw do cytatu Kinga w swoim spocie, pomimo zapewnienia, że wszystko odbyło się zgodnie z prawem i za porozumieniem z przedstawicielami amerykańskiego noblisty.

 

 


Sieć ProfiAuto zrzesza już ponad 1600 partnerów w całej Polsce. Należą do niej najlepsze sklepy oraz hurtownie motoryzacyjne. W naszej sieci znajdziesz także w pełni wykwalifikowanych i doświadczonych mechaników samochodowych, którzy naprawią awarię szybko i sprawnie. Wszystkie warsztaty samochodowe posiadają nowoczesne rozwiązania technologiczne tak, aby diagnoza usterki trwała jak najkrócej.

  

Sprawdź bezpłatnie stan techniczny Twojego samochodu! >>

Komentarze