Twoja pasja do motoryzacji zaczyna się tutaj

BMW M3 CS – najbardziej hardkorowa „trójka” nadjeżdża

Nowe czterodrzwiowe BMW M3 ze znaczkiem CS łączy w sobie praktyczność z wysoką wydajnością. To kolejna propozycja niemieckiej marki po dobrze przyjętym modelu M4 CS.

M3 CS

BMW twierdzi, że M3 CS jest lżejszy od standardowego M3 o 50 kilogramów. To zasługa lekkiego włókna węglowego, z którego wykonany jest dach oraz maska. Z karbonu jest również przedni splitter oraz spojler. Tylny dyfuzor zapożyczono od M4 GTS.

BMW M3 CS

Sportowy sedan napędzany jest przez 3-litrową 6-cylindrową jednostkę TwinPower Turbo o mocy 453 KM (zwykła M3 ma 431 KM) i momencie obrotowym 600 Nm. Współpracuje z nią 7-biegowa automatyczna skrzynia biegów (nie ma opcji manualnej przekładni), która umożliwia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 3,8 s oraz prędkość maksymalną 280 km/h.

M3 CS

Co jeszcze? Adaptacyjne zawieszenie z 3 trybami, aktywny dyferencjał i sportowy wydech z czterema końcówkami, które posiadają regulowane klapy (w zależności od trybu jazdy).

BMW M3 CS porusza się na oponach Michelin Pilot Super Sport w rozmiarze 19-cali (przód) i 20-cali (tył).
W opcji dostępne są ceramiczne hamulce.

Kabina BMW M3 CS

Unikalna stylistyka pojazdu znajduje kontynuację we wnętrzu, gdzie projektanci zamontowali dwukolorowe sportowe fotele z elementami Alcantary. Inne zalety kabiny to system audio Harman Kardon, specjalne listwy progowe, sportowa kierownica i system infotainment z nawigacją GPS.

Produkcja sportowego M3 CS będzie limitowana do 1200 egzemplarzy, z czego 550 sztuk trafi do USA. Cena nie została jeszcze ujawniona, ale jakimś punktem odniesienia dla potencjalnych nabywców może być cena M4 CS, która wynosi ok. 500 000 zł.

 

Zdjęcia: carscoops.com

 

Komentarze