Dodge zaprasza na jazdę testową
Quemacocos to po hiszpańsku szyberdach. W najnowszej reklamie Dodge’a słowo to odgrywa kluczową rolę. Pada wiele razy, a wypowiada je nie kto inna, tylko sam Danny Trejo, powszechnie znany jako człowiek Maczeta.
Dodge chwali się tym, że nie buduje zwykłych aut dla zwykłych ludzi. Mają fajne hasło na stronie: „Born Dodge” i jeszcze fajniejszą rodzinę pojazdów, wśród których zdecydowanie wyróżniają się muskularne modele: Challenger i Charger. Tim Kuniskis, CEO Dodge’a, w wywiadach mówi wprost, że stanowią one fundament marki. Sprzedają się dużo gorzej od potężnego Durango (od 1998 roku nabyło go ponad 2 miliony ludzi), ale to one świadczą o tożsamości Dodge’a.
Firma postanowiła skorzystać z usług niezawodnego Maczety i nakręciła spot,
w którym udowadnia, że szyberdach jest równie ważny, co konie mechaniczne pod maską. A w niektórych sytuacjach nawet ważniejszy:
Tutaj wcześniejszy spot z tej serii. Przypominam również o niezwykłej reklamie Dodge’a Challengera – pisałem o niej w tekście: Najlepsze reklamy motoryzacyjne 2014 roku.
Z kolei o tym, czym jest Hellcat, przeczytacie tutaj i tutaj.
Sieć ProfiAuto zrzesza już ponad 1600 partnerów w całej Polsce. Należą do niej najlepsze sklepy oraz hurtownie motoryzacyjne. W naszej sieci znajdziesz także w pełni wykwalifikowanych i doświadczonych mechaników samochodowych, którzy naprawią awarię szybko i sprawnie. Wszystkie warsztaty samochodowe posiadają nowoczesne rozwiązania technologiczne tak, aby diagnoza usterki trwała jak najkrócej.
Sprawdź bezpłatnie stan techniczny Twojego samochodu! >>
Komentarze