Twój blog motoryzacyjny

Klasyczne Porsche 911 i deska rozdzielcza

Właściciele klasycznych dziewięćsetjedenastek mogą sobie sprawić miły prezent. Porsche rozpoczęło odtwarzanie desek rozdzielczych modelu 911 z lat 1969 – 1975.

Utrzymanie wnętrza klasycznego auta w perfekcyjnym stanie nie jest rzeczą łatwą. Słońce, wahania temperatury czy wilgotność powietrza robią swoje. Nie wspominając o zwyczajnym użytkowaniu auta. Biorąc te czynniki pod uwagę, Porsche wyszło naprzeciw właścicielom modelu 911 z początku lat 70. i zaproponowało wymianę starej deski rozdzielczej na nową.

Deska rozdzielcza wykonana jest przy użyciu nowoczesnej technologii. Spełnia współczesne standardy jakości z równoczesnym zachowaniem wszelkich detali charakterystycznych dla desek rozdzielczych Porsche 911 z początku lat 70. W tym sensie karbowana tekstura, połysk czy stopień czerni są zgodne z oryginałem.

Ponieważ procedura montażu deski wymaga wcześniejszego usunięcia przedniej szyby, producent zaleca wymianę u przeszkolonych ekspertów z Porsche Classic. Deskę rozdzielczą można zamówić w placówkach Porsche na terenie Niemiec, a jej koszt wynosi 952 euro z VAT.

Rzuć okiem na: Szalone deski rozdzielcze: część 1, część 2, cześć 3

 
Źródło zdjęć: carscoops.com


Sieć ProfiAuto zrzesza już ponad 1600 partnerów w całej Polsce. Należą do niej najlepsze sklepy oraz hurtownie motoryzacyjne. W naszej sieci znajdziesz także w pełni wykwalifikowanych i doświadczonych mechaników samochodowych, którzy naprawią awarię szybko i sprawnie. Wszystkie warsztaty samochodowe posiadają nowoczesne rozwiązania technologiczne tak, aby diagnoza usterki trwała jak najkrócej.

  

Sprawdź bezpłatnie stan techniczny Twojego samochodu! >>

Komentarze