Twoja pasja do motoryzacji zaczyna się tutaj

Mercedes G 500 – cztery razy cztery do kwadratu

Nowa Gelenda stanowi alternatywę dla G 63 AMG 6×6. To, czy trafi do sprzedaży, zależy od tego, jak prototyp zostanie przyjęty na marcowym Salonie Samochodowym w Genewie.


Ranking awaryjności aut. Raport 2017 wg polskich mechaników.

  


Mercedes-G63-4x4-16

Produkowany od 1979 roku pojazd wizualnie nie uległ zmianie. Niespodzianką jest za to silnik – pod maską znalazła się 4-litrowa jednostka V8 z podwójnym turbodoładowaniem o mocy 422 KM, z którą współpracuje 7-biegowa automatyczna skrzynia.

Mercedes-G63-4x4-8

Gelenda do kwadratu cechuje się wyjątkowymi właściwościami terenowymi. Ma zwiększony prześwit do 45 cm i może brodzić w wodzie o głębokości jednego metra. Posiada też większe koła (w rozmiarze 325/55 R22), dzięki czemu zmianie uległy kąty natarcia i zejścia – wynoszą one teraz odpowiednio 52 i 54 stopnie (wobec 36 i 27 w ‘zwykłej’ G 500).

charakterystyka G 500

6-kołowe monstrum nabyło w sumie ponad 100 osób. Można przypuszczać, że i w przypadku Mercedesa G 500 4×4² nie będzie brakowało chętnych, jeśli niemiecki koncern ostatecznie zdecyduje się na jego produkcję.


Zerknij też na: Mercedes G63 6×6 według Mansory

 

Źródło: Mercedes


Sieć ProfiAuto zrzesza już ponad 1600 partnerów w całej Polsce. Należą do niej najlepsze sklepy oraz hurtownie motoryzacyjne. W naszej sieci znajdziesz także w pełni wykwalifikowanych i doświadczonych mechaników samochodowych, którzy naprawią awarię szybko i sprawnie. Wszystkie warsztaty samochodowe posiadają nowoczesne rozwiązania technologiczne tak, aby diagnoza usterki trwała jak najkrócej.

  

Sprawdź bezpłatnie stan techniczny Twojego samochodu! >>

Komentarze