Twoja pasja do motoryzacji zaczyna się tutaj

Diabelski Brabus 850 6.0 Biturbo Coupe

Mercedes S63 AMG Coupe dosyć często służy jako baza wyjściowa do modyfikacji dla tunerów. Dwa miesiące temu G-power przedstawił swoją ekstremalną wersję tego pojazdu, a już w marcu na targach motoryzacyjnych w Genewie światło dzienne ujrzy dzieło artystów z Bottrop – Brabus 850 6.0 Biturbo Coupe.


Ranking awaryjności aut. Raport 2017 wg polskich mechaników.

  


BRABUS-850-60-Biturbo-1

Inżynierowie Brabusa twierdzą, że jest to najszybsze i najmocniejsze coupe na świecie. Nawet jeśli jest inaczej, to liczby, które stoją za autem działają na wyobraźnię.

BRABUS-850-60-Biturbo-3

Samochód zasilany jest jednostką V8 twin turbo. Pojemność skokowa została zwiększona z 5,5 l do 5,9 l. Zainstalowano dwie turbosprężarki, wstawiono nowe tłoki i wał korbowy, zmodyfikowano kolektory wydechowe i przestrojono moduł sterujący silnikiem. W rezultacie jednostka wytwarza 850 KM przy 5400 obr./min. oraz 1450 Nm momentu obrotowego w zakresie 2500-4500 obr./min.

BRABUS-850-60-Biturbo-22

BRABUS-850-60-Biturbo-5

Maksymalny moment obrotowy dla dobra całego układu napędowego został jednak wzięty w elektroniczne cugle i wynosi 1150 Nm. Silnik przekazuje moc na wszystkie koła za pośrednictwem 7-biegowej automatycznej przekładni. Dostępny będzie także wariant z napędem na tylne koła.

BRABUS-850-60-Biturbo-13

Sprint do setki zajmuje 3,5 sekundy, a 200 km/h pojawia się na liczniku po 9,4 s. Prędkość maksymalna ograniczona jest do 350 km/h.

Na pakiet aerodynamiczny składają się nowe sportowe zderzaki z większymi wlotami powietrza, spojler zintegrowany z pokrywą bagażnika i dyfuzor z włókna węglowego. Agresywny wygląd dopełniają obręcze Monoblock, dostępne w rozmiarach od 18 do 22 cali. Brabus zmodyfikował również zawieszenie i obniżył je o 15 mm w stosunku do S63 AMG Coupe.BRABUS-850-60-Biturbo-19

BRABUS-850-60-Biturbo-25

Wnętrze emanuje królewskim przepychem, a fotele pokryte są oddychającą czarną skórą Mastik. Znajdziemy tu elementy z włókna węglowego i Alcantary, aluminiowe manetki przy kierownicy, aluminiowe pedały i dywaniki firmowe. Nie mogło zabraknąć podświetlanego logo.

BRABUS-850-60-Biturbo-32

Cena nie jest jeszcze znana, ale za Brabusa 850 E63 AMG trzeba zapłacić prawie 300 000 euro z VAT. Brabus 850 6.0 Biturbo Coupe z pewnością nie będzie tańszy.

Dla porównania: Mercedes S63 AMG Coupe G-Power

 

 
Źródło zdjęć: carscoops.com


Sieć ProfiAuto zrzesza już ponad 1600 partnerów w całej Polsce. Należą do niej najlepsze sklepy oraz hurtownie motoryzacyjne. W naszej sieci znajdziesz także w pełni wykwalifikowanych i doświadczonych mechaników samochodowych, którzy naprawią awarię szybko i sprawnie. Wszystkie warsztaty samochodowe posiadają nowoczesne rozwiązania technologiczne tak, aby diagnoza usterki trwała jak najkrócej.

  

Sprawdź bezpłatnie stan techniczny Twojego samochodu! >>

Komentarze