Twoja pasja do motoryzacji zaczyna się tutaj

Campagna T-REX 16S versus Polaris Slingshot – pojedynek na trzy koła

Mam taką teorię, że pojazdy trzykołowe powstają tylko w jednym celu – aby zrealizować globalne zapotrzebowanie na ekscentryczność. Jeśli nie jest się wystarczająco niekonwencjonalnym niczym Hannibal Lecter kochający wątrobę
z bobem, móżdżki wieprzowe (i nie tylko) oraz włoskie wina Chianti, to nie zrozumie się popytu na tego typu pojazdy.


Ranking awaryjności aut. Raport 2017 wg polskich mechaników.

  


Dziś stają w szranki dwa oryginalne trójkołowce: Campagna T-REX 16S z Kanady i Polaris Slingshot z USA.

t-rexcontrapolaris

Sercem T-REX-a 16S jest 1,6-litrowa, 6-cylindrowa jednostka BMW K1600GT. Wytwarza ona 160 KM i 175 Nm. Napęd na tylne koło przekazywany jest za pośrednictwem 6-stopniowej, sekwencyjnej skrzyni biegów.Waga – ok.500 kg. Konstrukcja T-REX-a oparta jest na ramie z rury stalowej. Na wyposażeniu jest komputer pokładowy, system audio Alpinie (180 Watt) zintegrowany z iPodem, złącza USB i AUX oraz radio satelitarne Sirius. Cena bazowa wynosi 62 000 dolarów.

Polaris Slingshot napędzany jest silnikiem Ecotec o pojemności 2,4-litra, który generuje 173 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 225 Nm. Z silnikiem współpracuje 5-biegowa manulana przekładnia. Waga to ok. 760 kg. Pojazd jest wyposażony w trzypunktowe pasy bezpieczeństwa. Na pokładzie znajdziemy duży wyświetlacz LCD i system audio z 6 głośnikami. Jego cena ma zaczynać się od 20 000 dolarów.

 

 
Źródło: jalopnik.com, autoblog.com, thikthak.com


Sieć ProfiAuto zrzesza już ponad 1600 partnerów w całej Polsce. Należą do niej najlepsze sklepy oraz hurtownie motoryzacyjne. W naszej sieci znajdziesz także w pełni wykwalifikowanych i doświadczonych mechaników samochodowych, którzy naprawią awarię szybko i sprawnie. Wszystkie warsztaty samochodowe posiadają nowoczesne rozwiązania technologiczne tak, aby diagnoza usterki trwała jak najkrócej.

  

Sprawdź bezpłatnie stan techniczny Twojego samochodu! >>

Komentarze