Twoja pasja do motoryzacji zaczyna się tutaj

Fiat Panda Cross 4×4

Produkowany przez 23 lata Fiat Panda pierwszej generacji to dla mnie kwintesencja kanciastości i słownikowa definicja prostoty. Minimalna ilość przetłoczeń, spartańskie wnętrze, żadnych rozpraszaczy uwagi w środku. Samochód wyglądał jak kondukt żałobny, ale miał w sobie to coś, co Niemcy zwą Zeitgeist, a my „duchem dziejów”. Najnowsza odmiana Fiata Pandy w wersji Cross – w żółtych barwach wygląda jak zadowolony harcerz, który właśnie co zdobył nową sprawność: terenoznawcy.


Ranking awaryjności aut. Raport 2017 wg polskich mechaników.

  


Fiat-Panda-Cross-18

Panda Cross ma napęd 4×4 z systemem Torque on Demand z dwoma mechanizmami różnicowymi i elektronicznie sterowanym sprzęgłem, który rozdziela moc pomiędzy przednią a tylną oś (w zależności od warunków pogodowych i przyczepności podłoża).

Fiat-Panda-Cross-8

Pojazd ma być dostępna z dwoma silnikami: jednostką benzynową 0,9 TwinAir Turbo (90 KM i 145 Nm) oraz wysokoprężną 1,3 MultiJet (80 KM i 190 Nm). W porównaniu ze zwykłym Fiatem Pandą 4×4 ma odznaczać się lepszym kątem natarcia (24 stopnie), zejścia (34 stopnie) i tzw. rampowym (21 stopni). Samochód trafi do salonów we wrześniu.

 

Źródło: carscoops.com


Sieć ProfiAuto zrzesza już ponad 1600 partnerów w całej Polsce. Należą do niej najlepsze sklepy oraz hurtownie motoryzacyjne. W naszej sieci znajdziesz także w pełni wykwalifikowanych i doświadczonych mechaników samochodowych, którzy naprawią awarię szybko i sprawnie. Wszystkie warsztaty samochodowe posiadają nowoczesne rozwiązania technologiczne tak, aby diagnoza usterki trwała jak najkrócej.

  

Sprawdź bezpłatnie stan techniczny Twojego samochodu! >>

Komentarze