Twój blog motoryzacyjny

Fatamorgana, Fiat 500L i przyjęcie na pustyni

Podczas Super Bowl w tym roku można było zobaczyć wiele reklam motoryzacyjnych. Lepszych, gorszych i nijakich. Był m.in. świetny Jaguar, oryginalnie opowiedziana historia przez Maserati, czy mający rekordową ilość otwarć i wzbudzający od samego początku najwięcej komentarzy klip Volkswagena. Zabrakło Fiata. Włoska marka nadrabia zaległości i pokazuje spot „Miraż”, którym promuje czterodrzwiowy model 500L.

Jason Stoicevich, szef marki na Amerykę Północną, przyznał w wywiadzie z Automotive News, że największym problemem Fiata jest to, że jest on postrzegany przez Amerykanów jako mały, dwudrzwiowy samochód. Spot „Miraż” ma to zmienić. W reklamie wystąpił popularny raper Sean Combs, znany szerzej jako Puff Daddy lub P. Diddy (przy okazji reklamuje swoją wodę mineralną). W tle słychać światowy hit Happy innego muzyka Pharrella Williamsa. Czy takie połączenie może przynieść sukces?

 

Zdjęcie: motoguru.pl, autoblog.com


Sieć ProfiAuto zrzesza już ponad 1600 partnerów w całej Polsce. Należą do niej najlepsze sklepy oraz hurtownie motoryzacyjne. W naszej sieci znajdziesz także w pełni wykwalifikowanych i doświadczonych mechaników samochodowych, którzy naprawią awarię szybko i sprawnie. Wszystkie warsztaty samochodowe posiadają nowoczesne rozwiązania technologiczne tak, aby diagnoza usterki trwała jak najkrócej.

  

Sprawdź bezpłatnie stan techniczny Twojego samochodu! >>

Komentarze