Twój blog motoryzacyjny

Porsche bliżej niż myślisz

Jakbyście zareagowali na ulotkę zapraszającą Was do jazdy próbnej Porsche 911, na której to Porsche widnieje na tle Waszej posesji?

Na taką nietypową akcję marketingową wpadł pewien diler samochodów Porsche w Kanadzie (Pfaff Auto). Biała Carrera S była fotografowana przed wybranymi domami w bogatej dzielnicy Toronto, a następnie takie wydrukowane zdjęcie w formie zaproszenie było umieszczane pod drzwiami lub w skrzynce pocztowej właścicieli posesji, przed którą miała miejsce owa sesja zdjęciowa.

Akcja nazwana ‘Bliżej niż myślisz’ spotkała się z dużym zainteresowaniem i według organizatorów, aż 32% osób, które otrzymało tak spersonalizowaną ulotkę, weszło na stronę internetową i zapoznało się z ofertą.

Zobaczcie film z przeprowadzonej akcji:

Czy jest to nowy sposób na sprzedaż i promocję niektórych produktów w ogóle (nie tylko aut)? Co sądzicie o tej szczególnej akcji? Sam pomysł wydaje się genialny w swej prostocie i bardzo nam się podoba, pytanie tylko, czy w Polsce coś takiego nie byłoby uznane za naruszenie prywatności. Jak myślicie?

Źródło: http://www.autoblog.com/ 


Sieć ProfiAuto zrzesza już ponad 1600 partnerów w całej Polsce. Należą do niej najlepsze sklepy oraz hurtownie motoryzacyjne. W naszej sieci znajdziesz także w pełni wykwalifikowanych i doświadczonych mechaników samochodowych, którzy naprawią awarię szybko i sprawnie. Wszystkie warsztaty samochodowe posiadają nowoczesne rozwiązania technologiczne tak, aby diagnoza usterki trwała jak najkrócej.

  

Sprawdź bezpłatnie stan techniczny Twojego samochodu! >>

Komentarze