Aplikacja dostępna jest w sklepie Google Play (dla urządzeń z systemem Android) oraz w App Store (dla urządzeń z systemem iOS).
ProfiAuto Manager to pierwsza aplikacja w Polsce, dzięki której Twoi klienci skorzystają ze zdalnej naprawy samochodu, bez wychodzenia z domu, dzięki usłudze ProfiAuto Pay!
ProfiAuto Manager pozwala w łatwy i intuicyjny sposób kontaktować się z kierowcami, którzy chcą zrealizować wybraną usługę serwisową. Jest mobilnym asystentem każdego managera warsztatu – za pomocą kilku kliknięć pozwala na przyjęcie i wycenę. System, dzięki któremu w dowolnym miejscu i czasie za pomocą telefonu, komputera i tabletu możesz zarządzać swoim warsztatem!
Start z aplikacją ProfiAuto Manager
Kliknij w poszczególne kroki, aby zobaczyć szczegóły.
-
zakładasz bezpłatne konto
Do korzystania z aplikacji ProfiAuto Manager (w wersji mobilnej lub webowej) konieczne jest posiadanie konta. Aby założyć bezpłatne konto w aplikacji należy przesłać zgłoszenie zawierające podstawowe informacje o serwisie: adres e-mail (który będzie loginem do aplikacji i na który będą wysyłane z niej powiadomienia), nazwę warsztatu, imię i nazwisko zgłaszającego na adres aplikacja@profiauto.pl. W trakcie weryfikacji danych wskazanych do rejestracji z serwisem skontaktuje się przedstawiciel ProfiAuto.
-
uwierzytelniasz konto w systemie
Aby uwierzytelnić konto należy kliknąć w link przesłany na adres mailowy podany do utworzenia konta.
-
konfigurujesz oferowane usługi i godziny otwarcia serwisu
Po zalogowaniu się na konto warsztatu, uzupełnij dane takie jak: adres serwisu, telefon, godziny otwarcia, lokalizacja, dodatkowe udogodnienia, opis i zdjęcia. Koniecznie określ zakres usług świadczonych przez serwis.
-
przyjmujesz zgłoszenie serwisowe od klienta
Na tym etapie przyjmujemy zgłoszenie, wyceniamy je, wpisujemy w kalendarz, dobieramy części oraz wyznaczamy godzinę i czas wykonania usługi. Za pomocą aplikacji można wygenerować kartę pojazdu, protokół przyjęcia i odbioru samochodu.
Korzyści z posiadania aplikacji ProfiAuto Manager
- wygodne i szybkie przyjmowanie zgłoszeń klientów,
- stały kontakt z klientem,
- intuicyjne zarządzanie zgłoszeniami,
- widoczność na mapie,
- szybkie pobieranie danych pojazdu z dowodu rejestracyjnego dzięki skanerowi AZTEC,
- wydajne i łatwe zarządzanie pracą zespołu,
- łatwiejsze rozwiązywanie reklamacji,
- wygoda (aplikacja dostępna jest w wersji mobilnej i webowej),
- wszystkie dokumenty zebrane w jednym miejscu, w tym m.in. kartoteka pojazdu, historia napraw i użytych części, protokół przyjęcia i odbioru pojazdu,
- komplet informacji o serwisie w jednym miejscu (m.in. adres, numer telefonu, godziny otwarcia, zakres usług, galeria zdjęć),
- system fakturowania,
- udział w akcjach promocyjnych,
- dodatkowe punkty motoPROFIT