Po instalacji aplikacji pierwszym krokiem jest założenie bezpłatnego konta. Konto możesz założyć na posiadany adres e-mail lub za pomocą konta na Facebooku. Następnie, należy podać dane swojego pojazdu. Można to zrobić wpisując wszystkie dane z dowodu rejestracyjnego lub w błyskawiczny sposób dzięki skanerowi kodów AZTEC (kodu zawierającego dane pojazdu, umieszczonego w polskich dowodach rejestracyjnych) czyli skanując kod. Podane informacje (m.in. numer VIN, rocznik samochodu, wersja) zostaną przesłane do serwisu
Jak to działa?
Kliknij w poszczególne kroki, aby zobaczyć szczegóły!
-
Zakładasz bezpłatne konto
Po instalacji aplikacji pierwszym krokiem jest założenie bezpłatnego konta. Konto możesz założyć na posiadany adres e-mail lub za pomocą konta na Facebooku.
-
Dodajesz dane pojazdu
Następnie, należy podać dane swojego pojazdu. Można to zrobić wpisując dane z dowodu rejestracyjnego lub w błyskawiczny sposób dzięki skanerowi kodów AZTEC (kodu zawierającego dane pojazdu, umieszczonego w polskich dowodach rejestracyjnych), czyli skanując kod. Podane informacje (m.in. numer VIN, rocznik samochodu, wersja) zostaną przesłane wraz ze zgłoszeniem do serwisu.
-
Wybierasz usługę i warsztat
Aby wybrać konkretną usługę, należy skorzystać z menu wyboru, które wyświetli się po zaznaczeniu opcji "Wybierz usługę". Do wyboru mamy wyszukiwarkę usług, niezidentyfikowaną usterkę oraz listę kategorii dostępnych usług (np. hamulce, instalacja gazowa LPG lub klimatyzacja).
Aby wybrać warsztat, możesz:
- wyszukać go w wyszukiwarce aplikacji wg nazwy serwisu lub miasta, w którym serwis się znajduje,
- wybrać warsztat z listy punktów serwisowych.
Do wyszukania serwisu możesz użyć opcji filtrowania i sortowania. Jeśli chcesz, aby aplikacja wyświetlała serwisy najbliższe Twojej lokalizacji, włącz usługę GPS. Na tym etapie wyświetlają się tylko warsztaty świadczące daną usługę (lub usługi) wybraną w Kroku 3.
-
Śledzisz przebieg naprawy i odbierasz pojazd
Wybierasz termin wstawienia pojazdu do serwisu, a następnie czekasz na przyjęcie zgłoszenia przez warsztat.
Po wykonaniu usługi, serwis wyznacza termin odbioru pojazdu. Jeśli termin Ci odpowiada, akceptujesz go i odbierasz pojazd.
-
Masz wszystko pod kontrolą
Na co dzień możesz korzystać z wielu przydatnych funkcji aplikacji – m.in. monitorować wydatki na paliwo, rejestrować tankowania czy śledzić nasze promocje.
Kliknij w poszczególne kroki, aby zobaczyć szczegóły lub przejdź do filmu instruktażowego!
-
Utworzenie konta
Po instalacji aplikacji pierwszym krokiem jest założenie bezpłatnego konta. Konto możesz założyć na posiadany adres e-mail lub za pomocą konta na Facebooku.
-
Wybór usługi
Wybierasz usługę i podajesz lokalizację oraz proponowany termin wstawienia samochodu do serwisu. Jeśli chcesz skorzystać z opcji zdalnej lub zostawić samochód w serwisie bez kontaktu z obsługą – przy podsumowaniu zgłoszenia, w polu „uwagi” wpisz opcję „Door tu door” lub „Zaparkuj samochód w serwisie”. Konsultant online zaproponuje Ci warsztaty w Twoim regionie, które świadczą interesujące Cię usługi. Przed wykonaniem naprawy otrzymasz w aplikacji wycenę.
-
Przyjęcie pojazdu do serwisu
Przedstawiciel serwisu przyjeżdża po samochód lub przywozisz go sam.
-
Płatność w aplikacji
Płacisz w aplikacji za pomocą kodu BLIK, karty kredytowej lub szybkim przelewem.
-
Zwrot pojazdu
Przedstawiciel serwisu przywozi naprawiony pojazd lub odbierasz go sam.
Korzyści z posiadania aplikacji ProfiAuto
- bezpieczeństwo i możliwość kompletnie zdalnej naprawy
- wygoda oraz oszczędność czasu i pieniędzy
- pełna kontrola nad procesem naprawy i jego kosztami
- intuicyjna obsługa i wiele przydatnych funkcji
- historia napraw w jednym miejscu
- wybór z ponad 1600 serwisów i usługa ich lokalizacji (tylko w wersji tradycyjnej)
- przypomnienia o zbliżających się terminach polisy i przeglądu
- możliwość rejestracji tankowań
- dostęp do atrakcyjnych promocji