Profesjonalne sklepy i serwisy samochodowe

Składamy się z najlepszych części

Aplikacja ProfiAuto - dla serwisu

ProfiAuto Manager to aplikacja przeznaczona dla właścicieli warsztatów zrzeszonych w sieci ProfiAuto Serwis. Pozwala w łatwy i intuicyjny sposób kontaktować się z kierowcami, którzy chcą zrealizować wybraną usługę serwisową. Jest mobilnym asystentem każdego managera warsztatu – za pomocą kilku kliknięć pozwala na przyjęcie, wycenę, a nawet ustalenie terminu odbioru pojazdu. System, dzięki któremu w dowolnym miejscu i czasie za pomocą telefonu, komputera i tabletu możesz zarządzać swoim warsztatem!

ProfiAuto Aplikacja dla serwisu

Korzyści z posiadania aplikacji ProfiAuto Manager:

  • intuicyjne zarządzanie zgłoszeniami,
  • wydajne i łatwe zarządzanie pracą zespołu,
  • wszystkie dokumenty zebrane w jednym miejscu, w tym m.in. kartoteka pojazdu, historia napraw i użytych części,
  • szybkie pobieranie danych pojazdu z dowodu rejestracyjnego dzięki skanerowi AZTEC,
  • stały kontakt z klientem,
  • wszystkie informacje o serwisie w jednym miejscu, m.in. adres, numer telefonu, godziny otwarcia, zakres usług,
  • widoczność na mapie,
  • łatwiejsze rozwiązywanie reklamacji,
  • system fakturowania.

Krok 1 - Założenie konta

Po instalacji aplikacji ProfiAuto Manager pierwszym krokiem jest założenie bezpłatnego konta. W tym celu należy przesłać zgłoszenie zawierające podstawowe informacje o serwisie: adres e-mail, nazwę warsztatu, imię i nazwisko zgłaszającego na adres aplikacja@profiauto.pl. W trakcie weryfikacji danych do rejestracji skontaktuje się z Państwem przedstawiciel ProfiAuto.

Krok 1 - logowanie

Krok 2 – Uwierzytelnienie w systemie

W następnym kroku nastąpi uwierzytelnienie użytkownika w portalu, zresetowanie hasła dostępu i logowanie w aplikacji.

Krok 3 – Konfiguracja ustawień serwisu

Na tym etapie następuje uzupełnienie wszystkich potrzebnych danych takich, jak: adres serwisu, telefon, godziny otwarcia, lokalizacja, dane do faktury, dodatkowe udogodnienia, opis, zdjęcie. W tym momencie możemy ustawić język, powiadomienia oraz ekran startowy.

Krok 2 - uzupełnianie danych warsztatu

(Krok 3 a) - widok skonfigurowanego konta serwisu

Krok 4 – Konfiguracja oferowanych usług

W tym kroku określamy zakres usług oferowanych przez serwis.

Krok 3 - wybór usług serwisu

Krok 5 – Konfiguracja stanowisk serwisu

W aplikacji istnieje możliwość dodania pracowników firmy, których później można przypisać do wykonania konkretnej usługi w kalendarzu.

Krok 4 - edycja pracowników

Krok 6 – Przyjęcie zgłoszenia serwisowego od klienta

Na tym etapie przyjmujemy zgłoszenie, wyceniamy je, wpisujemy w kalendarz, dobieramy części oraz wyznaczamy godzinę i czas wykonania usługi. Za pomocą aplikacji można wygenerować kartę pojazdu, protokół przyjęcia i odbioru samochodu.

Krok 5 - przyjęcie zgłoszenia

W aplikacji ProfiAuto Manager istnieje także możliwość utworzenia nowego zgłoszenia dla klienta bezpośrednio w warsztacie (gdy klient nie umówił się na wizytę poprzez aplikację). Kalendarz rezerwacji usług możemy wykorzystywać do wszystkich wizyt i zaplanowanych napraw. Oprogramowanie można obsługiwać zarówno przy użyciu urządzeń mobilnych, jak i stacjonarnych.

(Krok 6a)  widok kalendarza


Pobierz naszą aplikację!